Köklü ve başarılı tarihe sahip Chevrolet markası, kurumsal sosyal sorumluluk projesi çerçevesinde; savaş bölgeleri, rehine kampları, yoksul ve Birleşmiş Milletler’in kabul ettiği sıcak bölgelere 3 yıl içerisinde 1.5 milyon futbol topu gönderiyor.,
Mucit Tim Jahnigen’in televizyonda izlediği bir belgeselde; Darfur’da çöpleri iple bağlayarak yaptıkları bir topla futbol oynayan çocukların görüntülerinden etkilenmesiyle ortaya çıkan One World Futbal Project, dünyaca ünlü müzisyen Sting’in ve Chevrolet’nin destek vermesiyle birlikte büyüdü ve şekillendi.
Tim Jahnigen’in gerçek futbol topu büyüklüğü ve ağırlığında “Pop Foam” maddesinden icat ettiği patlamayan ve kendi kendine şişebilen top ilk olarak Ruanda’da çocuk askerlere gönderildi.
Her tür ortama dayanıklı olan One World Futbol topu yüzlerce sıradan topun dayanabildiğinden daha uzun süre dayanabiliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder